Meniu
Prenumerata

šeštadienis, lapkričio 23 d.


Verslas
ELEKTRONINĖ PREKYBA
Populiarėjanti prekyba internete vilioja ir sukčius. Tai – ne tik iššūkiai vartotojams, bet ir galimybės verslui
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) 2022 m. sulaukė kiek daugiau nei 46,5 tūkst. vartotojų užklausų. Beveik trečdalis šių prašymų susiję su elektroninėse parduotuvėse, socialiniuose tinkluose ir skelbimų portaluose įsigytomis prekėmis ar paslaugomis.
Verslas
SAVAVALDŽIAI AUTOMOBILIAI
Vilniuje prekes pristato savavaldžiai robotai. Kaip toli šis eksperimentas gali mus nuvežti?
Du mėnesius iki vasaros pabaigos Vilniaus Naujamiesčio, Senamiesčio ir Žvėryno rajonuose internetu užsakytus maisto produktus pristatė savavaldžiai automobiliai. Šį eksperimentą surengė prekybos tinklas „Iki“, lietuvių prekių pristatymo startuolė „LastMile“ ir estų įmonė „Clevon“.
Komentarai
KOMENTARAS
Kokias elektroninės prekybos tendencijas kuria pirkėjai?
Nors kai kurie elektroninės prekybos dalyvių šiandien ilgisi per pandemiją pasiekto milžiniško augimo greičio, tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ prognozuoja, kad ateinantį penkmetį Lietuvoje vidutinis metinis elektroninės prekybos rinkos augimo tempas sieks apie 19 proc., o visose Baltijos šalyse gyventojai 2026-aisiais internetu pirks maždaug penktadalį visų prekių. Žinoma, daugiausia jų parduos tie, kas geriausiai prisitaikys prie pirkėjų lūkesčių. Taigi kokias elektroninės prekybos tendencijas jau šiandien kuria pirkėjai?
Verslas
PREKYBA IR PASLAUGOS
COVID-19 pagreitino permainas, kurioms būtų prireikę ne vienų metų
Prekybos ir paslaugų sektorius greitai prisitaikė prie pandeminės realybės, o sunkmečio atradimai taps nauja tendencija  
Verslas
SKAITMENIZACIJA
Vis daugiau nedidelių Lietuvos įmonių prekiauja internetu
Lietuvoje per dvejus metus beveik pusantro karto padaugėjo mažų ir vidutinių bendrovių, siūlančių įsigyti prekių ar paslaugų internetu. Lietuva pagal šį rodiklį lenkia Latviją ir Estiją, rodo SEB banko atliktas verslo klientų tyrimas.  
ŽYMA
PREKYBA INTERNETU